Bestyrelsen har modtaget en henvendelse fra AAB’s administration, der beder os om ændre afdelingens mailadresser. Det gælder både ved henvendelser til ejendomskontoret og bestyrelsen.
Begrundelsen er, AAB – i forbindelse med AAB’s arbejde med persondatareglerne – kan se, at vi i vores afdeling bruger andre maildomæner end @aab.dk.
AAB har tidligere besluttet, at det kun er AAB-mails, der må bruges i bestyrelses- og funktionærarbejdet, fordi mails, der sendes til AAB’s mailadresser, ender i AAB’s IT-miljø, der har høj sikkerhed i forhold til hacking og hvor der samtidig tages backup.
Vil skal derfor bede jer om fremadrettet, at bruge
AAB-Afdeling34@aab.dk ved henvendelser til bestyrelsen, og
afd34@aab.dk ved henvendelser til ejendomskontoret.
Det er en stor fordel for os som bestyrelse, at mailadressen ændres, da vi nu får henvendelser sendt direkte til vores personlige AAB-mail, hvilket er med til at minimere svartiden væsentligt.
Hvis I har spørgsmål til ovennævnte, så skriv endelig til os.
Venlig hilsen
Bestyrelsen